Meli Melo - Paris, cea mai mare rețea de magazine de bijuterii și accesorii fashion din tara, lansează campania „L’anniversaire”, prin care celebreaza cei 25 de ani de activitate in Romania, in magazine si online, pe www.melimeloparis.ro, incepand cu primele zile ale lui septembrie.
Aceasta va fi urmata de tombola aniversara, organizata in cursul lunii octombrie, in cadrul careia brandul va oferi mai multe premii atractive. Printre acestea, marele premiu, noul Peugeot 208, care va ajunge la cea mai norocoasa dintre clientele Meli Melo – Paris, prin tragerea la sorti de la inceputul lunii noiembrie.
Asadar, noul sezon toamna-iarna 2024 incepe cu cadouri pentru clienti de ziua brandului si cu o invitatie la Paris, orasul din care isi ia inspiratie si al carui vibe isi doreste sa il impartaseasca in cadrul acestei campanii aniversare si nu numai.
Plimbarile lungi, cafenelele pariziene, cadrele cu Turnul Eiffel la fiecare pas, opririle la boulangerie, compun tabloul in care ne dorim sa calatoresti cu noi, alaturi de Sore, in acest sezon. Toate acestea, accesorizate cu cele mai noi piese din colectia Meli Melo.
Bon voyage!
Campania include componente digitale, social media, influencers, launch event și in-store, fiind prezentă în magazinele Meli Melo din toată țara. Direcția strategică și conceptul creativ sunt semnate Echipa Meli Melo, iar imaginile campaniei sunt realizate de Oltin Dogaru.
„Meli Melo este un brand care prezinta varietate si optiuni multiple celor care ii trec pragul magazinelor sau care aleg sa cumpere online. Accesoriile diverse, stilurile, culorile, multitudinea de optiuni au facut din locatiile noastre adevarate destinatii de cumparaturi, atat pentru stilisti de moda si creatori de continut, mereu in cautarea accesoriilor potrivite pentru sedintele foto, dar si pentru cei in cautarea cadoului potrivit. In acest sezon ne dorim sa aducem in prim plan momentele de relaxare de care cu totii avem nevoie, clipele de visare si libertate. Ne dorim sa ne inspiram clientele sa puna din cand in cand focusul pe ele si sa se detaseze de task-urile pe care le repeta zilnic, pentru altii. Sa fie bine cu ele, ca mai apoi sa poata fi bine cu cei din jur. Sa ne calce pragul magazinelor zambitoare si senine, sa le putem oferi inspiratie in continuare, astfel intoarcem ceea ce ele ne ofera de atata timp.” – Laura Nicolau, PR & Marketing Manager, Meli Melo Paris.
Echipa care a realizat campania:
Model - Sore Mihalache, prin Romanian Artists Agency
Meli Melo - Laura Nicolau – PR & Marketing Manager, Beatrice Molinari – Purchasing manager & Styling
Locatie – Paris, Franta
Imagine - Oltin Dogaru – Fotograf
Video - Mihai Octavianos
Meli Melo – Paris in Romania
Meli Melo - Paris este cea mai mare rețea de magazine cu bijuterii și accesorii din România, fiind prezentă în marile orașe din țară, dar și in Republica Moldova. Brandul și-a extins activitatea și în domeniul home & deco, prin lantul de magazine Meli Melo deco.