Spring/Summer ’25- SORÉ en vacance

Meli Melo - Paris, cea mai mare rețea de magazine de bijuterii și accesorii fashion din tara, lansează campania „en vacance”, prin care isi propune sa celebreze fiecare moment in care tu, femeia, te conectezi la ceea ce iti aduce liniste si bucurie: timp, libertate si frumos.

Asadar, noul sezon primavara - vara 2025 incepe cu invitatia la relaxare, vacanta, evadare, senin si frumos. Toate acestea sunt la moda in acest sezon.

Sore ne inspira si de data aceasta si ne invita sa ii fim alaturi in aceasta calatorie, cu bagajul pregatit. Ce nu trebuie sa uiti? Deux piece-ul fluid, in nuante calde de pamant, versatil si nelipsit din orice valiza, accesoriile statement, aurii, care se asorteaza cu orice vacanta, palaria de soare, geanta supradimensionata, incapatoare, pentru plaja si nu numai si nu in ultimul rand un costum de baie sau mai multe, la fel de versatile, care te vor salva chiar si atunci cand vei dori sa compui o tinuta pentru plimbari relaxante.

Colectia va fi prezenta in magazine, dar si online (www.melimeloparis.ro) incepand cu 10 martie 2025.


Bon voyage!

Campania include componente digitale, social media, influencers, events și in-store, fiind prezentă în magazinele Meli Melo din toată țara si online. Direcția strategică și conceptul creativ sunt semnate Echipa Meli Melo, iar imaginile campaniei sunt realizate de Oltin Dogaru.
„Meli Melo este un brand care prezinta varietate si optiuni multiple celor care ii trec pragul magazinelor sau care aleg sa cumpere online. Accesoriile diverse, stilurile, culorile, multitudinea de optiuni au facut din locatiile noastre adevarate destinatii de cumparaturi, atat pentru stilisti de moda si creatori de continut, mereu in cautarea accesoriilor potrivite pentru sedintele foto, dar si pentru cei in cautarea cadoului potrivit. In acest sezon ne dorim sa aducem in prim plan momentele de relaxare de care cu totii avem nevoie, clipele de visare si libertate. Ne dorim sa ne inspiram clientele sa puna din cand in cand focusul pe ele si sa se detaseze de task-urile pe care le repeta zilnic, pentru altii. Sa fie bine cu ele, ca mai apoi sa poata fi bine cu cei din jur. Sa ne calce pragul magazinelor zambitoare si senine, sa le putem oferi inspiratie in continuare, astfel intoarcem ceea ce ele ne ofera de atata timp.” – Laura Nicolau, PR & Marketing Manager, Meli Melo Paris.

Echipa care a realizat campania:
Model - Sore Mihalache, prin Romanian Artists Agency
Meli Melo - Laura Nicolau – PR & Marketing Manager, Beatrice Molinari – Purchasing manager & Styling
Locatie – Country Spa – Snagov, IF
Imagine - Oltin Dogaru – Fotograf
Video – Iuliana Cristina Popescu

Meli Melo – Paris in Romania
Meli Melo - Paris este cea mai mare rețea de magazine cu bijuterii și accesorii din România, fiind prezentă în marile orașe din țară, dar și in Republica Moldova, cu un total de peste 70 locatii. Brandul și-a extins activitatea și în domeniul home & deco, prin lantul de magazine Meli Melo deco.

 

Copyrights © 2016 Focșani Mall. Proiect implementat de Point IT